Nietypowa reklama Citroëna
Zapewne każda koncern samochodowy marzy o spektakularnej akcji promocyjnej swojej marki, pytanie tylko jak to zrobić? Na dość niecodzienny pomysł wpadł Andre Citroën, który zaakcentował istnienie swojej marki tak, że fakt ten przeszedł do historii.
Fot. Citroën
Zdarzenie miało miejsce w 1922 roku, ale zanim mieszkańcy Paryża mogli podziwiać tą dość niecodzienne wydarzenie, paryskie gazety pisały:
Jeśli jutro pogoda będzie ładna, patrzcie w niebo…
To co pojawiło się na niebie następnego dnia, po budzącej ciekawość informacji, prawdopodobnie zadziwiło nie jednego.
Fot. Citroën
Na niebie ukazał się napis “Citroën”, który został zrobiony dymem, który wydobywał się z lecącego samolotu. Trzeba przyznać, że na dzisiejszy dzień, widok taki również zaparłby dech w piersiach. Kolejną, nowatorską reklamą Citroën pochwalił się w 1925 roku, kiedy wieża Eiffla została przyozdobiona tysiącami żarówek, które tworzyły na niej napis “Citroën”.
Jeśli nasz serwis przypadł Ci do gustu, mamy małą prośbę – postaw nam wirtualną kawę. Ta filiżanka nie tylko nas rozgrzeje, ale też doda nam energii do dalszej pracy nad serwisem, aby był jeszcze lepszy. Twój gest to dla nas znak, że doceniasz naszą pasję i zaangażowanie. Dziękujemy, że jesteś z nami!