Odważna transformacja marki Jaguar
Jaguar rozpoczął nowy rozdział w swojej historii, wprowadzając odświeżoną tożsamość marki, która celebruje etos Copy Nothing, a który ma swoje korzenie w słowach jej założyciel – Sir Williama Lyonsa. Fundamentem tej transformacji jest filozofia Exuberant Modernism, definiująca śmiały charakter nowego Jaguara. Dzięki kreatywnemu podejściu marka ponownie podkreśla swoją unikalność w świecie designu i motoryzacji.
Nowy język wizualny Jaguara to hołd dla modernizmu – łączy geometryczne formy, symetrię i prostotę z niespodziewanym zestawieniem wielkich i małych liter. Taki design jest odważny, a zarazem harmonijny, co wyróżnia markę na tle konkurencji.
Kolor odgrywa kluczową rolę w tej wizji. Podstawowe barwy – żółty, czerwony i niebieski – pochodzące z palety malarskiej, są wyrazem kreatywności, a ich dynamiczne użycie nawiązuje do związku marki ze sztuką. Nowo zaprojektowany skaczący Jaguar, symbol ciągłego rozwoju i doskonałości, dopełnia całości, będąc wizualnym odzwierciedleniem innowacyjnego ducha marki.
Jaguar redefiniuje swoje miejsce w świecie, wprowadzając elementy sztuki, designu i kreatywności do motoryzacji. To manifestacja odwagi i wizji, która wciąga w świat nieustraszonej nowoczesności.
A jak Wam podoba się ów transformacja? Czy marka będąca na rynku motoryzacyjnym od blisko 100 lat, powinna iść właśnie w tym kierunku?
Źródło/Zdjęcia: Jaguar
Jeśli nasz serwis przypadł Ci do gustu, mamy małą prośbę – postaw nam wirtualną kawę. Ta filiżanka nie tylko nas rozgrzeje, ale też doda nam energii do dalszej pracy nad serwisem, aby był jeszcze lepszy. Twój gest to dla nas znak, że doceniasz naszą pasję i zaangażowanie. Dziękujemy, że jesteś z nami!