Procter & Gamble i VW Busy wspólnie promują chipsy
“Get That Festival Feeling” to hasło promocyjne letniej kampanii, które razem z Volkswagenami Busami promuje chipsy Pringles.
Wybranie VW z pewnością nie było przypadkowe. Promocja chipsów skierowana jest w szczególności do ludzi młodych, którzy za chwilę będą żyć w wakacyjnym klimacie, a Volkswagen Bus (zwłaszcza starszy rocznik) idealnie wpisuje się w założenia kampanii będąc jej charakterystycznym wyróżnikiem, tzw. key visual.
Fot. Nikolaj Georgiew/Volkswagen
Cztery samochody zostały specjalne przygotowane i po za identycznym kolorem nadwozia (biało-czerwony) posiadają dużą paczkę chipsów na dachu.
Fot. Nikolaj Georgiew/Volkswagen
Firma Procter & Gamble jest kolejną, która w kampanii reklamowej/promocyjnej wykorzystuje samochody klasyczne, więcej firm i przykładów z rynku polskiego tutaj.
Źródło: Volkswagen
Jeśli nasz serwis przypadł Ci do gustu, mamy małą prośbę – postaw nam wirtualną kawę. Ta filiżanka nie tylko nas rozgrzeje, ale też doda nam energii do dalszej pracy nad serwisem, aby był jeszcze lepszy. Twój gest to dla nas znak, że doceniasz naszą pasję i zaangażowanie. Dziękujemy, że jesteś z nami!