Warszawa 201
Kolejna wersja Warszawy została wprowadzona do produkcji w 1960 roku pod nazwą 201. Zastosowano w niej nowe zespolone tylne lampy kierunkowskazów i świateł stop. W zawieszeniu przednim amortyzatory ramieniowe zastąpiono nowocześniejszymi teleskopowymi.
Fot. Automobilia.pl | Warszawa 201
Zmniejszono także średnicę kół z 16 do 15 cali oraz zmodyfikowano układ hamulcowy. Łącznie w Warszawie 201 wprowadzono około 200 drobnych zmian technicznych. W tym roku model ten obchodzi swoje 50. urodziny.
Źródło: http://pl.wikipedia.org
Jeśli nasz serwis przypadł Ci do gustu, mamy małą prośbę – postaw nam wirtualną kawę. Ta filiżanka nie tylko nas rozgrzeje, ale też doda nam energii do dalszej pracy nad serwisem, aby był jeszcze lepszy. Twój gest to dla nas znak, że doceniasz naszą pasję i zaangażowanie. Dziękujemy, że jesteś z nami!