Konferencja prasowa targów “Retro Classics 2011” w Warszawie
Wczoraj, 28 października w Warszawie w hotelu Westin, odbyła się konferencja prasowa targów zabytkowej motoryzacji “Retro Classics 2011”.
Honorowymi gości, którzy reprezentowali targi byli: Pan Ulrich Herrmann, inicjator i organizator “Retro Classics” oraz Pan Axel Recht, rzecznik prasowy Targów Stuttgarckich. Ze strony polskiej udział w konferencji wzięła Pani Elżbieta Ciurzyńska, z-ca Redaktora Naczelnego miesięcznika “Automobilista”.
Fot. Automobilia.pl
Celem spotkania było zachęcenie Polskich firm z branży motoryzacyjnej (producenci części, firmy zajmujące się restauracją pojazdów, firmy projektujące ubrania zabytkowe, itp.) do aktywniejszego uczestnictwa w tego typu imprezach poza granicami Polski oraz oczywiście popularyzacja samych targów wśród miłośników pojazdów zabytkowych, którzy z roku na rok stanowią coraz liczniejszej grupę z Polski.
Blog Automobilia.pl przyłącza się do tej akcji, gdzie za naszym pośrednictwem, jeśli tylko będzie wola ze strony organizatorów targów, będziemy starali się informować o wszystkich wydarzeniach i sprawach związanych z targami “Retro Classics”.
Fot. Automobiliapl | (od lewej) Pani Elżbieta Ciurzyńska, Pan Axel Recht oraz (od prawej) Pan Ulrich Herrmann
Jeżeli ktoś chciałby zapoznać się z bliższymi informacjami o targach, zapraszamy do zapoznania się z prezentacją, która dostępna jest tutaj.
Kolejna edycja targów “Retro Classics” odbędzie się w dniach 11-13 marca 2011 r.
Jest to jedna z największych imprez wystawienniczych poświęconych zabytkowej motoryzacji w Europie. W poprzedniej edycji w 2010 r. na powierzchni ponad 100 tys. m2 udział wzięło ponad 1000 wystawców z 10 krajów Europy i zaprezentowano blisko 2500 pojazdów!
Fot. Automobilia.pl
Źródło: YouTube
Blog Automobilia.pl serdecznie dziękuje Oficjalnemu Przedstawicielstwu Targów Hamburskich i Stuttgarckich w Polsce za zaproszenie do udziału w konferencji.
Jeśli nasz serwis przypadł Ci do gustu, mamy małą prośbę – postaw nam wirtualną kawę. Ta filiżanka nie tylko nas rozgrzeje, ale też doda nam energii do dalszej pracy nad serwisem, aby był jeszcze lepszy. Twój gest to dla nas znak, że doceniasz naszą pasję i zaangażowanie. Dziękujemy, że jesteś z nami!