Zwroty
Dokonanie zwrotu zakupionego towaru jest możliwe przez okres 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do Klienta. W tym czasie należy przekazać jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Informację z decyzją o odstąpieniu od umowy można przesłać za pomocą wiadomości e-mail na adres: sklep@automobilia.pl
Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się do pobrania tutaj – pobierz.
Towar wraz z formularzem zwrotu należy odesłać niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym przekazano informację o odstąpieniu od umowy.
Zwrot zakupionego towaru należy kierować na adres: Sklep Automobilia.pl, Joanna Ojdana, ul. Borkowska 16G, 05-077 Warszawa lub preferowany przez nas sposób, paczkomat InPost – nr paczkomatu WAW128A.
Zwrot pieniężny dokonujemy na wskazany numer rachunku bankowego przez Kupującego.
Istotne informacje
Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie (o ile takie posiadał).
Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.
Zwrot pieniędzy, w tym koszt dostarczenia towaru od Klienta, nastąpi w trakcie 14 dni od daty otrzymania przesyłki ze zwrotem.
Pamiętaj, że nie odbieramy paczek pobraniowych (płatne przy odbiorze).
Reklamacje
Klient chcąc złożyć reklamację powinien poinformować o tym fakcie Sprzedającego, np. za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres: sklep@automobilia.pl W tym celu można skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego zamieszczonego tutaj – pobierz.
Złożona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Wynik rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłany do klienta za pomocą poczty elektronicznej.